Pergi...mencari kekuatan

Lama ditinggalkan blog ini, menyepi untuk mengenal diri

Bukan tiada cerita, namun terlalu banyak berita untuk dikabarkan

Doakan aku di beri kekuatan

Mohon sokongan sahabat...

Aku pergi untuk mencari kekuatan

Salam Ramadhan,
Mohon ia lebih baik dari sebelumnya,
Menjadi asas penyucian jiwa,
Mencari hikmah dalam kehidupan hamba,
Demi redha dan cinta si DIA.

2:183 -moga dimasukkan dalam golongan yang bertaqwa.ameen

4 tahun sudah berlalu... dan aku bukan aku yang dahulu,
ramadhan itu noktah akhir kejahilan dan permulaan mengenal Tuhan,
dan kini, sekali lagi aku memohon dengan penuh pengharapan,
pada DIA yang berkuasa atas setiap sesuatu,
moga KAMI diberikan makrifat,
kembali kepada fitrah yang telah ditetapkan...

Comments

Popular posts from this blog

Pena telah diangkat dan dakwat telah kering

Being alone

2 weeks back to memory lane