Hampir ke situ

Alhamdulillah, ku panjatkan sebanyak-banyak kesyukuran kepada Allah swt, yang Maha Pengasih lagi Penyayang.

Attention seeker

I think I am an attention seeker and I do not like to share...when learning that is. hehe, I think that is how I learn best if I have my own personal teacher who focuses only to me! but that is not happening any time or any where hence I need to over come this. I need to stay strong, the best teacher is myself and every problem has its solution.... bismillah...

InsyaAllah esok ada assessment untuk surgery, mohon doa semua sahabat. Ya Allah, tiada kekuatan melainkan dariMu. Berikan aku kelancaran untuk berbicara dan ilmu yang bermanfaat. Ameen ya Rabb.

Libya

Ya tiba masanya untuk Libya pula bangkit. Wahai saudara ku, sama2 kita panjatkan doa untuk saudara kita di sana. Perjuangan mereka perjuangan mulia, kita tidak mampu bersama mereka sepertimana rakyat Palestin dari dahulu hingga kini sengsara dan kita hanya mampu melihat, hinanya hambaMu ini ya Allah. Maka,apa termampu mu,usahakanlah, jangan kita hanya berdiam diri, belajar dari kesilapan dahulu. Bangun! Bangun lah saudaraku.

PRU 2012?

Sekiranya benar berita ini, maka amat cantiklah untuk diri ini meneruskan perancangan yang pernah dibuat sebelum ini:

1. Menyambut ramadhan 15hari di UK dan 15 hari lagi (raya dan back for good) di tanah air tercinta, insyaAllah akan pulang pada 15 Ogos 2011
2. Selepas mak dan Ain pulang (19 Julai) akan memulakan kembara hikmah ke Morocco, Jordan dan Syria
3. Selepas raya sama-sama mengerjakan umrah dengan mak dan Ain

InsyaAllah, tiada yang memudahkan melainkan Nya.

Gembira sangat sekiranya PRU diadakan pada 2012 banyak sikit masa nak pulun dan rancang apa yang patut. Berangan-angan nak gantung bendera.hehe. Ya Allah, moga agamaMu dapat diletakkan di tempat yang selayaknya.ameen.

Asyik berfikir masa hadapan je :) banyak perancangan yang dibuat, namun Lailatulema Abbas kena ingat DIA lagi Maha Merancang. maka jangan lupa rukun iman ke enam. Teruskan berusaha, jangan pernah putus asa!

Comments

Popular posts from this blog

Pena telah diangkat dan dakwat telah kering

Being alone

2 weeks back to memory lane