Berani bermimpi


Alhamdulillah ,alhamdulillah alhamdulillah.

Tidak akan cukup aku bersyukur ya Allah di atas segala nikmat kurniaan Mu. SubhanaAllah... Moga setiap langkah ku ini sentiasa dalam redhaMu,moga aku mampu membuatkan Engkau tersenyum walaupun seketika cuma.

Mari bermimpi

1. Setiap hari satu core conditions! Moga bila sampai exam dah bersedia,insyaAllah
2. Tingkatkan amalan dan hafazan
3. Bersihkan hati!!! tiap2 hari kena basuh guna kolorox then sidai make sure xkepam
4. Nak jadi insan yang lebih positif: lihat yg + lupakan yg -
5. Kumpul duit nak berhikmah kembara - Morocco, Bosnia, Jordan, Syria, Grand Canyon here i comeeeee
6. Cari murabbiah- mangsa sekarang k.syiqin .hehe. moga2 dia kata ok

Kesimpulannya saya tiada amanah yg tergalas lagi jadi saya boleh fokus pada pembaikan diri dan persiapan untuk tahun akhir. Ayuh, persiapkan segala kelengkapan untuk ke medan jihad mu itu Lailatulema Abbas, persiapan bukan hanya dunia tapi akhiratnya jua, ini jihad sebenar-benar jihad, ahli perang Badar mantap iman dan kuat fizikal nya,saya juga perlu begitu,insyaAllah.

Dengan lafaz bismillah, ya Allah,aku mulakan langkahku ... officially :) mari daki gunung kejayaan hingga ke puncaknya, jangan berhenti di pertengahan jalan! Allahu Akbar! dengan ingatan tiada kekuatan melainkan dari Allah swt

Comments

Popular posts from this blog

Pena telah diangkat dan dakwat telah kering

Being alone

2 weeks back to memory lane