Dunia yang lebih indah

Diri terasa amat lemah,
Walau jauh namun aku rasa amat dekat,
Jangan biarkan diri ini berputus asa dengan rahmatMu,
Aku benci pada pelakuan,
Bukan pada insan,
Yang telah menabur budi dan kasih sayang tanpa mengharapkan balasan.

Bertimpa-timpa Ya Allah,Engkau uji kami dengan ujian ini. Dan aku rasakan setiap kali jua aku terjatuh dan terduduk. Maafkan aku di atas kelemahan, insyaAllah kali ini aku bangun segera dengan lebih kuat dan akan sujud bermunajat bermohon bantuan. Hanya kepadaMu aku serahkan seluruh hidupku dan keluargaku. Kuatkan kami untuk berdepan ujian ini.

Demi nyawaku di dalam tangan Mu
La hawlawala quwwata illa billah....

Demam ...

Comments

Popular posts from this blog

Pena telah diangkat dan dakwat telah kering

Being alone

2 weeks back to memory lane